poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Ideał Leo Howarda

ELO!!!
To ja Madzia jestem strasznie podekscytowana moim pierwszym postem,
a więc w tym poście powiem wam jak wygląda idealna dziewczyna Leo Howarda:)

najpierw filmik:
wiem że jest stary ale nie miałam wcześniej bloga i chce wszystko nadrobić:)
MÓWI W NIM ŻE JEGO DZIEWCZYNA MUSI BYĆ:
-TOWARZYSKA
-WYLUZOWANA 
-ZABAWNA

Ale na innych stronach znalazłam jeszcze inne cech jego dziewczyny:
Więc tak musi:
-mieć poczucie humoru
-być zabawna
-dużo się uśmiechać
-brunetka
-wyluzowana 
-towarzyska
- dużo się uśmiecha

NO to  jesteśmy w jego typie

Pozdrawiam 

MADZIA

(PS. NIE PATRZCIE NA TE DWIE POTSZYWACZKI BO TO NIE SĄ PRAWDZIWE NATI I EMI I PRZYKRO MI ŻE TAK TE ANONIMY MNIE NIE LUBIĄ)
PORSZĘ O DUŻO KOMENTARZY NA POCZĄTEK:)

16 komentarzy:

  1. Sory, ale ja wierzę tym Anonimkom, bo tylko Emi pisze takie wyzwiska i tylko one powiadomiłyby mnie na moim blogu, że zawieszenie to był jakiś żart!!
    Zreszta nawet jeśli one RZECZYWIŚCIE ODDAŁ CI BLOGA to i tak nie będę go czytałą, bo to nie to samo!!
    Takie jest moje zdanie i go nie zmienię, a jeśli one naprawdę oddały Ci tego bloga to nie rozumiem ich ALE NA PEWNO TAK NIE JEST, WIĘC ZABIERAJ SIE Z TĄD BO JA CIĘ NIE CHCE.
    EMI I NTI JEŚLI TO wy byłyscie Anonimkami to ja was bronie, a jeśli naprawdę oddałyście jej bloga to... niestety Papap-,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki byś widziała teraz ten uśmiech na NASZYCH RYJKACH naprawdę się cieszymy że nas wspierasz:)
      NAEMI:***

      Usuń
  2. Dobra wiesz co madzia wygrałaś my się poddajemy
    pisaliśmy ten blog miesiąc 4 choć właściwie 3 dni i 11 godz i 14 min ale nie ma szans na odzyskanie tego bloga więc się poddajemy:((((((((((((((((
    NAEMI:-( :,(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak i naprawdę nie wiem jak ona weszła na nasz blogger

      Usuń
  4. Też mam bloga o Kickin' it i zrobie Ci taką reklame, że odechce Ci się pisać!!
    Naemi jestem z wami od początku i zamierzam być do końca!!
    Wiesz co Madziu życzę Ci poprostu powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to takie miłe dasz link do twojego bloga z chęciom poczytam:)
      Naemi

      Usuń
  5. Jak możesz!??? Dziewczyny (to do Nati i Emi) jak ona Wam to zrobiła? Tak mi jest Was żal jestem z Wami i odwołuję to, bo to Was nominowałam do nagrody The Versatile Blog, a nie ją tą Madzię.!!! Co ona sobie myśli? Może rozpoczniecie pisać nowego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy blog to jest to!!!
      Popieram Cię Marysiu!!
      Zniszczmy ją:))

      Usuń
    2. KOCHAMY WAS ale jeśli ona dostaje takie komentarze to coś czuje że szybko odda nam tego bloga
      Naemi i jej wyszczeż na mordce normalnie tak się uśmiecham że nie mogę zamkąć buzi
      Ps MARYSIA kiedy nowy post na twoim blogu???
      TO że mam problemy na blogu nie znaczy że nie czytam twojego bloga czekam na nowy post

      Usuń
    3. Chociaż jeśli to będzie konieczne to założymy nowy blog miśki:*********
      NAEMI

      Usuń
    4. Ja Was też kocham i Olcię <3 U mnie post będzie za chwilę! Zrobię tej Madzi taki pojazd na moim blogu, że nikt nie będzie wchodził puki wy nie wejdziecie!!!

      Usuń
    5. PS Czy mam nadal nominować Wasz (Emi i NATI) blog do the versatile blog czy nie? Jak wolicie?

      Usuń
    6. Tak ona odda nam ten blog.
      DZIĘKI ŻE MOGĘ NA WAS LICZYĆ:)
      NAEMI:***

      Usuń
    7. Ok ja jutro przeczytam post bo już mi się wszystko dwoi i troi chyba gorączka znowu wraca :p więc nie dam rady
      NATI:***

      Usuń
  6. Neami, Nati jestem z wami. Madzia oddaj im blooga!!!!

    OdpowiedzUsuń