wtorek, 21 maja 2013

PaPaPaPaPaPa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hello=PAPAPAPAP
To ostatni post na tym blogu od NAEMI zobaczyliśmy,że
z dnia na dzień czyta nas coraz mniej osób. A więc stwierdziliśmy,że nie warto was już zanudzać. 
Nikt z was nie komentuje postów dlatego ostatnio tak rzadko się pojawiały !!!
A TO TAK NA ŻARTY!!!!!!! 


PAPAPAPA :
PS : Nati założyła nowego bloga o VIOLETTCIE  jak ktoś zechce to ma link: violettafanz.blogspot.com

28 komentarzy:

  1. COOOO!!!!
    NIEEEE!!!
    Nie zrobicie tego bo ja Was zabiję!!!
    Ja nie żartuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O teraz użyłaś liczby mnogiej!!!! ostatnio jak polecałaś 3 blogi napisałaś
      -Nati
      Przecież to nasz blog a nie jej ale dzięki że mnie nie kojarzysz i lubisz tylko nati
      dzięki ze za pisałaś nati a nie naemi
      ale dzienki ze nie wiesz jak mam na imie
      Emi

      Usuń
    2. Sory ale ja wziełam udział w konkursie "kto to jest odpowiedź była diego" i podpisałam się wtedy NATI ^^ a nie naemi bo sama to pisałam i poleciła mój blog bo to była nagroda gdybyś wzieła udział to też by tak było
      NATI^^

      Usuń
    3. ALE CHCIAŁAM ŻEBY POLECIŁA WIOLETTE A PRZED CHWILĄ SPRAWDZIŁAM E POLECIŁA NAEMI WIĘ TO POLECIŁA MÓJ BLOG ZMIENIAM NA NASZ BLOG ALE PODPISUJĄC MNIE

      Usuń
    4. To jak dawalas odpowiedzi to moglas podpasac sie Nati
      Bloga podpisac naemi

      Usuń
    5. Ale tu chodziło o to że ja wygrałam a nie my a to ze blog jest nasz to przecież można zobaczyć na tym blogu

      Usuń
    6. mi chodzi o to ze jak dawałaś odpowiedzi trzeba było podpisać się NATI
      A bloga mogła podpisać NAEMI a nie nati ty na SERIO NIC KIE KUMASZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      EMI :****

      Usuń
    7. Wiesz co Emi!
      Zal mi cię!!!
      Tak na serio to kompletnie ciebie nie rozumiem, ja nie wiem, ale takie byki ort. stawiasz, że tego nie da się zrozumieć!
      Jeżeli na koniec masz ochotę się ze mną internetowo-pokłócić to masz to jak w banku!
      A jakby co to Nati wzięła udział w konkursie, a nie ty!
      KUMASZ BAZĘ?
      Jeżeli nie przeczytaj sobie to jeszcze raz po woli!

      Usuń
    8. WoW ortogragraficzka sie znalazla
      Mi cie jest bardziej żal
      Od poczonntku cie nie lubiłam bo przecierz niema nic lepszego niz kłutnia z 10 latką
      A udzialu nie wzielam bo nie wchodze na twuj blog co minute i nawet o tym konkursie niewiedzialam ZWALONE DZIECKO !!!!
      MaM w dupie twojom opinie o. mnie zajmij sie swojom dupą idjotko
      Nie lubie cie debiloko. Jestes jakoms frajerkom
      Radze ci nie bawic sie ze mnom w kotka i myszke bo NIE WYGRASZ !!!
      Ps nie obchodzi mnie twoja opinia o mnie!!!! Bomam w dupie 10 latko
      Emi:)))

      Usuń
    9. PS Kup sobie słownik!

      Usuń
    10. Co tak cie zstkało że nie umiiesz odpiwiedzieć???
      Ps kup sobie pampersy żebyś nie zesrała sie ze złości
      Emi:))))

      Usuń
    11. Nie mam ochoty się z tobą wykłócać, bo to poniżej poziomu!
      Ja mam 13 lat, a ty sama nie wiem ,ale jak używasz takich słów to pewnie więcej, a wydaje mi się, że ja jestem od ciebie trochę bardziej OGARNIĘTA!
      I'm sorry!

      Usuń
    12. WoW umiesz anglik ???
      ŁaŁ

      Niby taka mądra a świafectwa z paskiem nie ma ???
      Ja mam od 1 do 6 podstawówki
      Mige ci nawet wysłać w poczcie jak nie wierzysz !!!!!
      EMi:))))

      Usuń
    13. O wielkie dzięki emi że uważasz że jestem głupia
      NATI^^

      Usuń
    14. Nie ty ona:))))
      Emi:)))
      ps TY NIE JESTES GŁUPIA ona jest!!!!

      Usuń
    15. Wiesz nic mnie to nie obchodzi!
      Ale tobie ustąpię!
      Po co się dłużej kłócić!
      Ja nie lubię długo trzymać urazy tylko raz mocno na sb nakrzyczeć i później dać spokój!
      Zgoda?

      Usuń
    16. Zgoda !!!!!!!!
      Tak na serio to tylko raz mialam z paskiem!!!
      Emi:******

      Usuń
  2. Nieeeeeee.!!
    Błagam.!
    Ja codziennie czekam na nowe posty.!!!
    Kocham was.!! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :'(
    NIE RÓBCIE NAM TEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA NIE KOMĘTUJE TYLKO DLATEGO ŻE MI CZASU BRAK ;( ;(
    NIE CHCĘ ŻEBYŚCIE ODCHODZIŁY!!!!!!!!!
    TUTAJ WŁAŚNIE NA TYM BLOGU DOWIEDZIAŁAM SIĘ DUŻO O AKTORACH I WIDZIAŁAM WSPANIAŁE FOTKI, TU NA TYM BLOGU NAJLEPIEJ MI SIĘ PISAŁO NA CZACIE, TUTAJ MOGŁAM SIĘ ODPRĘŻYĆ I POŚMIAĆ :(( A WY ZAWIESZACIE???????? NIE RÓBCIE TEGO MI , NIE RÓBCIE TEGO NAM :'(
    JESTEM WASZĄ WIELKĄ FANKĄ. DZIĘKI WAM ZMIENIŁAM SIĘ Z NUDNEJ I PONUREJ, ZAMKNIĘTEJ W SOBIE DZIEWCZYNIE NA ZWARIOWANĄ PEŁNĄ PRZYGÓD SZALONĄ WARIATKĘ :)) DZIĘKI WAM ;*** TYLE ZMIENIŁYŚCIE W MOIM ŻYCIU.NIE CHCE ŻEBYŚCIE ODCHODZIŁY. BEZ WAS ZNOWU CODZIENNIE BĘDĘ WRACAŁA ZE SZKOŁY ODRABIAŁA ZADANIE I SIEDZIAŁA KILKANAŚCIE GODZIN SKULONA I ZAMYŚLONA, NIE TAK JAK TERAZ. MAM SIĘ Z KOGO POŚMIAĆ W TRUDNYCH CHWILACH NAWET NAJGORSZYCH I ZA TO WAM WŁAŚNIE DZIĘKUJE :)
    DLATEGO PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NIE ODCHODŹCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WASZA WIELKA FANKA
    Nadia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzienki. Ze tak ci zalerzy ale nie sondze zeby wypalulo

    NADIA MOGE OBIECAC CI JEDNO JAK POJAWI SIE. JAKAS BAJKA NA DISNEY TO OBIECUJE ZE ZALOZYMY O NIEJ BLIGA. Ale kickin it juz mi sie znudzil bo w koncu ile mozna czekac n ajeden pocaunek ?????
    Emi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim już się nudzi :'(

      Usuń
    2. Jest nas coraz miej :( :'(

      Usuń
    3. Trzeba wytrwałości !!!
      Kickin iT to naprawdę serial o dużym zaangażowaniu, współpracy i.....i cierpliwości. Zróbcie to samo, co ja. Ja nadal czekam na ten pocałunek. I chociaż nie oglądam już z kopyta tak często jak kiedyś, to nadal mam wielkiego ''hopla'' na jego punkcie. Proszę nie róbcie mi tego ;(

      Usuń
    4. rozumiem kochana może za jakiś czas znowu wrócimy do pisania ale na razie blok jest zamknięty
      NATI^^

      Usuń
    5. Błagam, wróćcie jak najszybciej.!! <3

      Usuń
  5. Nie chcę, żebyście przyjęły to jako hejt, ale MOIM zdaniem na ulepszenie bloga, przydała by się zmiana wyglądu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. 27 komentarzy pd postem, ale nieee, skądże, nikt nie komentuje :PP Rozwala mnie portret tej podejrzanej istoty, doprawdy *.*
    Muszę przyznać, że serialu "Z kopyta" nie kojarzę i nie oglądam. Chociaż w sumie już kojarzę, bo to trzeci blog o tym serialu, który dziś odwiedzam O.o
    Nawet niech się tu nie pojawia cokolwiek o zaprzestaniu prowadzenia bloga, gdyż świetnie się on rozwija i tak ma być!
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń