piątek, 6 grudnia 2013

Wow jak mnie tu dawno nie było O.o
Strasznie mi się nudzi jak już tu nie pisze:( wgl  jakieś takie nudy
Wow ale ja naprawdę przynudzam :) ale nie mam co robić więc trochę po przynudzam
Dziś Mikołajki <333 i mam taki zaciesz że nie wiem.
 Normalnie skacze z radości :) A już za kilka dni Boże Narodzenie :)))
Będą prezenty <333 a ja lubię prezenty (zresztą kto nie lubi.)
Tylko że ja mam podwójne prezenty bo am urodzinki 24 grudnia <buhahaha>
 Ciekawe co by tu Natii kupić na święta może takiego big misia widziałam takiego w sklepie był większy ode mnie :(
Ale jest plus na te święta nie będzie pająków brata bo wszystkie wypuściłam 
teraz jest szansa że ktoś piszczy na mieście ale to już nie mój problem przecież można spotkać na chodniku włochatego wielkiego pająka.Tylko że on mnie zabije jak się o tym dowie.
Najgorsze jest to że bend musiała uczyć się grać na gitarze i fortepianie nowej kolędy bo obiecałam mamie :(( Foch.
I tak najlepszy zaciesz jest wtedy gdy odgryzasz mikołajkowi z czekolady głowę buhahaha.
Za nie długo wywiadówka a ja nie mam ani jednego zagrożenia ^.^
Dobra chyba się już nagadałam chociaż właściwie napisałam . 
To chyba pa pa :***
Emi<333
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz