wtorek, 26 marca 2013

Które wybrać???????????

Hej !!!

Mam pytanie wiem ,że to nie post .
Dziś jadę se kupić buty z Nati i nie wiem co wybrać pomożecie???
Kupić te ??


Czy te:??
Lub te:??
Mam delemat nie weim które kupić!!! sa jeszcze takie:
A jesli te kolorowe napiszczie w komentarzach jaki kolor plis!
A co do martensów to jakie :????
takie???

 Czy może lepiej takie ??

 Lub takie:
 Te są Sweat ale jeszcze nieweim!!

 Te mi sie podobajom!!!
Ale są jeszcze takie :
 Jak myslicie bendom pasować 
do tycspodni??

 Chyba tak  jak sie wam jakies podobajom
napiszczie w komentarzach które kupić
Emi:**   *_* *_*

 



4 komentarze:

  1. Powiem ci tak:
    KOCHAM GLANY!
    Więc do spodni wybrałabym żółte i małe, znaczy nie wysokie...

    OdpowiedzUsuń
  2. te czerwone pasują ( może do innego stroju różowe, białe )

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowe, fioletowe ja osobiście posiadam niebieskie martensy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście bardzo podobają się te lakierowane zółte, różowe i pomarańczowe, ja mam fioletowe i są bardzo fajne ;) Chociaż same zobaczcie jakie buty będą w sklepach;)

    OdpowiedzUsuń