sobota, 30 marca 2013

Wszystkiego najjj!!!

HEJ!!!
W tym poście chce wam złożyć serdeczne życzenia.
Najpierw wierszyk, który dedykuje EMI:)

Oby zdrówko nie dopisało, 
by jajeczko nie smakowało, 
by babeczka  utuczyła, 
atmosfera nie miła była, 
by króliczek uśmiechnięty 
zapomniał dać ci prezenty!!!


A tak na serjo to to są twoje życzenia:

Oby zdrówko dopisało, 
by jajeczko smakowało, 
by babeczka nie tuczyła, 
atmosfera miła była, 
by króliczek uśmiechnięty 
przyniósł radość w ten dzień święty!!!


ŻYCZĘ CI WSZYSTKIEGO NAJ NAJ SŁONKO:***
(ps. w poniedziałek cb odwiedzę przygotuj się:D)

TERAZ ŻYCZENIA DLA :
Oli Laa i Marysi O. i Kim Crauford: 

Niech Wam jajeczko dobrze smakuje,
bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
Mały kurczaczek spełni marzenia,
wiary, radości, miłości, spełnienia.

I życzenia dla wszystkich pozostałych!!!
(którzy czytają a nie komentują)

Zdziwisz się: Kto..., zdziwisz się: skąd...
A ja Ci życzę Wesołych Świąt.
Pomyślisz sobie: - To jakaś bajka!
A ja Ci życzę smacznego jajka!
Czy jestem szczery?... Nie miej obawy!
Bo również życzę miłej zabawy!

ŻYCZĘ WSZYSTKIM MOKREGO DYNGUSA:)

NATI:***




15 komentarzy:

  1. Hej Nati wole te 2 życzenia dla mnie !!!!!!!!!!!! <333 <333 <333 <33
    *_* *_* *_* *_*EMI:**

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz moje babeczki by Cie utuczyły bo są takie pyszne że sama zjadłam chyba z 20 i dziś musiałam piec od nowa

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁaŁ juz sie boje jak cie jutro zobacze (nierozwalisz mi dzwi???)
    podaj mi email na bloggera bo zapomniałam
    Emi:*** *_* *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. zalezy jaki ten z emialiem to ni
    emi

    OdpowiedzUsuń
  5. jakom odp
    zdajesz se sprawe ze piszemy w komentarzach nie?? a mieszkamy w domu blizniaku dokładnie za 1 scianom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co z tego za daleko do cb mam...
      PISAŁAM W NIEJ ŻE NIE MOGę DO CB PRZYJŚĆ BO MUSZE DOKOŃCZYĆ PISANKI xdd:p
      Ale jak chcesz to możesz przyjść do mn

      Usuń
  6. massz mi podac email na bloggera bo sie zdenerwuje i ci zrobie dziure w scianie

    OdpowiedzUsuń
  7. moge do cb przyjsc??

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za życzonka ;)))) I weź Nati daj ten email Emi !!! HEHE

    OdpowiedzUsuń
  10. O.o dziękuje za takie miłe życzenia!!
    Wzajemnie!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominuję Was dziewczyny do The Versatile Blog!
    Szczegóły na http://kick-love-faith-hope.blogspot.com/p/the-versatile-blog_31.html

    OdpowiedzUsuń