poniedziałek, 25 marca 2013

Mój Zaciesz!!!!!!!!

Hej!!! 

To tak  jakby nie post to jest po to żeby  pokazać 

mój zaciesz!!!!!!!!!!!!!!!





Wokół  mnie zakręcił się świat...
Kiedy ja na wszystko odpowiadałam "TAK"...
moje życie się odmieniło...
za latawiec w końcu się chwyciło...
Szczęście przychodzi już samo...
każdego dnia rano...
Uśmiechać się do każdego warto...
Bo w tedy życie idzie łatwo...
Często w życiu się zdarza 
-przyjaciele,kino i plaża...
Życia przeważnie innym zazdrościmy...
bo o swoim zle myślimy... 
Powinnyśmy kochać świat...
bo piękny rodzi się w sobie kwiat...






PaPaPaPaPaPaPaPaPa!!!
Emi:***
pużniej bendom lepsze posty PaPaPaPaPaPaPaPaPa


5 komentarzy:

  1. Heheh niezły zaciesz!!
    Ej właśnie sobie uświadomiłam, że to zdjęcie co macie na nagłówku będzie leciało pod koniec piosenki serialu bo Eddie odszedł i są tam bez niego!! Tak mi się wydaje!! Mam nadzieję że trafiłam!!
    /Ola Laa

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalona, jesteś szalona, w pozytywnym sensie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ciągle odwala coś dzis z Nati kręciłysmy harlem shake to ubrałam torbe na głowe suknie którą nosiłam 3 lata temu na Halloween i wyszłam tak na dwór nati musiała mn gonić wiesz jak ludzie sie gapili Boże jaki wstyd weszlam tak do kawiarni i zobaczyłam tam mojego chłopaka to normalnie 5 sekund byłam w domu!!!!!!!!!!!!! my mamay często takie odpały *_* :**********************************************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EMI ty mi lepiej o tym nie przypominaj ja musiałam lecieć za tobą w tej sukience którą nosiłam jak miałam 8 lat ona mi była za mała i musiałam przez pół miasta za tobą w niej lecieć ja cie za to zabije!!!!!!
      Moje życie bez cb było by nudne

      Usuń
    2. Też chcę mieć takie odpały
      i być taką crazyolką
      Normalnie Moje życie jest nudne i przeciętne
      A wy ! Szkoda gadać ( w pozytywnym sensie )
      Chętnie bym sobie poczytała o waszych ''Zwariowanych Przygodach'' :D

      Usuń