niedziela, 24 marca 2013

SCENA V

SCENA V

Ostatnio skończyliśmy na sformułowaniu:
Weszła do domu.
Jack wracając do domu zauważył że jacyś chłopacy (czarne smoki) zaatakowali jakiś trzech chłopaków. Od razu podbiegł tam by im pomóc.

Następnego dnia







Po tych słowach podeszła do trzech desek i złamała je.





KONKURS.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE POLEGAJĄCYM NA NAPISANIU SCENY VI.
CHĘTNE OSOBY PROSIMY O WYSYŁANE SWOICH PROPOZYCJI NA NASZE 
GG:46825145

DO DNIA 2.04.2013

NAJLEPSZY Z NICH OPUBLIKUJEMY NA NASZYM BLOGU JAKO SCENĘ VI.

LICZYMY NA WAS.



MAMY NADZIEJE ŻE POST SIĘ PODOBAŁ 

NAEMI:***

ps.

UWAGA!!!

Jeśli będzie 25 komentarzy nakręcimy harlem shake i wstawimy na bloga.
To będzie nasz kolejny odpał.



22 komentarze:

  1. Boże ta historia!!!
    Jest świetna jak zobaczyłam co zrobiłyście no że tak postacie powklejane zaczełąm płakać ze śmiechu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWITNA HISTORIA!
    Chyba napiszę 25 komentarzy żebyście nakręciły to harlem shake! Czy jak ja sama napiszę komentarze to czy to będzie się liczyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki... jak EMI do mnie przyjdzie to ustalimy czy będziemy liczyć 25 komentarzy od jednej osoby:) wtedy Ci odpowiemy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój komentarz liczy się za 10 jakby co;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ostatni HUEHEU!!!! Ale jestem z siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś genialna
      KOCHAMY CIE:*******

      Usuń
    2. HUE HUE!!! Ja Was TEŻ<3 :*****

      Usuń
    3. Nakręciliśmy to, ale chyba będziemy musieli to powtórzyć bo teraz to sobie obejrzałam i normalnie załamka 2 min filmu 3 godz śmiania
      ŻENUA

      Usuń